sobota, 22 lutego 2014

Komplet ślubny Asi:)

Piękna panna młoda, a przede wszystkim bardzo sympatyczna i miła dziewczyna - Asia:)

Asiu pozdrawiam Cię serdecznie!:*

Niestety malować Aśki nie miałam okazji (a szkoda, bo taką śliczną buzię to się z przyjemnością maluje i te piękne duże oczy! - to tak a propos moich makijażowych wyczynów;) ale za to stworzyłam subtelną biżuterię na jej najważniejszy dzień !:)

Trafiłyśmy na siebie na Ślubowisku (polecam portal wszystkim przyszłym panno młodym) i jakoś tak od słowa do słowa Asia pokazała mi na pewnej stronie biżuterię, którą bardzo chciała na swój ślub. Okazało się, że kiedyś stworzyłam identyczną tylko w innym kolorze, więc zaproponowałam Asi, że dla niej mogę taką stworzyć i wyjdzie ją, o dziwio! taniej (bo przecież rękodzieło jest drogie - jak widać jednak nie zawsze :P) i tak oto powstał ten delikatny komplet :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz